blank blank blank

נמאס לכם להתבייש בשיחות באנגלית?

הירשמו וקבלו מיד אפשרות לשיעור היכרות במחיר סמלי



    מאשר קבלת מידע שיווקי וטיפים ללימוד אנגלית

    קורס אנגלית עסקית

    חשיבותה של האנגלית בעולם העסקים של ימינו היא רבה, ובאמצעותה אנו מתקשרים עם הצד השני בהצלחה. החל מניהול ישיבות, עריכת חוזים ועד כתיבת דואר אלקטרוני ללקוחות – כדי להתנהל בשפה כראוי, יש לקחת קורס אנגלית עסקית. כדי לקחת את הצעד הראשון לעבר ההצלחה, אתם מוזמנים לפנות אל פרקטיקה למידה אפקטיבית בע"מ speakingenglish.co.il. מיזם זה הוקם על ידי אסף הירשפלד, מתוך רצון לאפשר לתלמידים להיפתח לעולם חדש, לפתח את ביטחונם האישי – ולהקנות להם מיומנויות מרשימות באנגלית.

     

    קורס אנגלית עסקית: יתרונות רבים

    עולם העסקים עבר תהפוכות ושינויים רבים לאורך העשורים האחרונים, בכך אין כל ספק. עם זאת, על היבט אחד אין כל וויכוח או שינוי: ידיעת השפה האנגלית הינה חשובה ביותר. על מנת שנוכל להתנהל במקצועיות בעת פגישות עם לקוחות, דיונים, ניסוח חוזים ועוד, יש לתרגל ולתחזק את המיומנויות שלנו בשפה האנגלית.

    עם זאת, מה קורה כאשר היכולות שלנו באנגלית בכלל, ובאנגלית עסקית בפרט, אינן גבוהות כלל? כיצד נרכוש את הביטויים המקצועיים הרלוונטיים ונתנהל בייצוגיות הדרושה? במצבים אלו, יש לבחור את האפשרות הבאה: קורס אנגלית עסקית.

    בבואכם להתעניין בקורס אנגלית עסקית, רצוי להבין את מטרותיו העיקריות: לצד שליטה במונחים ובביטויים מקצועיים בהתאם לתחום עיסוקכם, קורס זה יסייע לכם גם לנהל את הסמול טוק ההכרחי כל כך. בין אם במסיבות קוקטייל ובין אם בכניסה ללובי המשרד – בזכות תרגול האנגלית העסקית תתמודדו עם כל זאת היטב.

    כמו כן, בזכות לימוד ותרגול האנגלית העסקית, תבנו בהצלחה מצגות ברורות, תתכתבו בדואר האלקטרוני עם קולגות מחו"ל בהצלחה – לצד פעולות חשובות אחרות. אין ספק, לקורס זה יתרונות רבים וחשובים.

     

    לימוד אנגלית עסקית אונליין – תכנית שתפתח לך דלתות

    המיזם speakingenglish.co.il מציע מבחר רחב של קורסים באנגלית – כולל אנגלית עסקית בהתאמה אישית למשתתפים. מיזם speakingenglish.co.il הינו מהמובילים בארץ בתחום הוראת האנגלית, וצוות המורים שהוא מעסיק מורכב ממומחים. מעבר לכך, רמת הזמינות היא גבוהה ותכניות הלימודים השונות הן מתקדמות ואיכותיות.

     

    נמאס לכם להתבייש בשיחות באנגלית?

    הירשמו וקבלו מיד אפשרות לשיעור היכרות במחיר סמלי



      מאשר קבלת מידע שיווקי וטיפים ללימוד אנגלית

      מאמרים נוספים

      הזמנת מנה במסעדה

      בתרגול הבא תלמדו כיצד להזמין אוכל במסעדה. 1. צפו בסרטון מספר פעמים ונסו להבין את כל המילים והמשפטים. זמן תרגול! למדו את אוצר המילים והמשפטים: בכל כרטיסיה מופיע המשפט באנגלית והתרגום...

      המשיכו לקרוא >
      בית תוכנה לקידום אתרים
      ×

      שיחת ווטסאפ